
Mit søde dejlige gamle får Kuzmina har snydt mig i år. Hun har gået rundt og set godt tyk ud og jeg så hende blive parret i efteråret, men…. Hun satte ikke yver og tiden er gået, så nej, der kommer ikke lam fra Kuzmina i år desværre.
Jeg havde håbet sådan på et sidste hold lam fra Kuzmina, for hun laver sådan nogle fine, men jeg kan heller ikke rigtigt blive sur på hende. Hun har fået 16 lam – på 7 år! Det er jo mega sejt. Jeg kunne jo have beholdt Andrea sidste år og jeg kan ikke huske hvorfor jeg ikke gjorde det, men nu er det i hvertfald for sent! Og jeg har jo et af hendes tidligere lam Nuuk, så slægten fortætter.
Det har hele tiden været planen, at dette var Kuzminas sidste sommer her på Bjerget. Her bliver fårene højst 8 år, for ellers er de for gamle til at trives og yde – og det beviser jo Kuzmina, der fyldte 8 år den 24. marts. Nu kan hun nyde tilværelsen og det gode vejr og være tante for nogle af de andres lam








































